Vårt kök

I går när jag pratade med en vän till oss och bjöd dem på middag sa hon att det skulle bli så roligt att se vårt kök. När de tittade förbi senast hade vi just målat klart köket men inte ställt iordning något alls. Han sa att den turkosa färgen gjorde henne så glad!

Det var mycket kul att höra! Hon sa, som så många andra, att de aldrig själva skulle välja en sån färg. Men nu hade hon börjat säga till sin sambo "Vi kanske ska måla lite turkost i köket."

så här ser det ut

image721

Haha, vi måste stryka gardinerna. Men när jag väl sytt klart dem ville vi bara få upp dem. Strykning kändes det inte läge för. Upp, Upp!

Det är inget idealiskt ljusförhållande att visa färgen. Men ja.. just nu ser den ju ut så här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser jättefint ut! Gillar insynsskyddet eller vad det nu heter :P

Postat av: Soffy

Jag gillar turkost! Det är lite barndom för mig - vi hade turkost i både badrum och delar av köket. Nu har brorsan köpt huset och nu är det vitt vitt vitt - men fint!

2007-10-29 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback