Hejdå!

Imorgon åker min vän R till Cranfield norr om London. Det är mycket sorgligt samtidigt som det ju är så roligt för hans skull. Han ska plugga och skriva ex-jobb där. Hans flickvän S åker till Milano för att plugga.

De hade fest i fredags. Det var 45 pers hemma hos dem i den lilla tvåan. Det var supertrång och jättekul! Dessutom var det "bartömning". Med tanke på att vi och några till skulle hjälpa till att flytta dagen efter kan man ju fundera på om det var så smart...

Vi kom hem vid tretiden på natten och elva dagen efter ville vi inte alls gå upp! Vid halvtvå var vi tillbaka i deras lägenhet och hjälpte till att packa och bära. Vid sextiden var vi i vår lägenhet och rev tapet och tejpade. Men efter en stund blev jag troligt grinig och satte mig och läste en tidning istället. Det var det bästa för oss alla. Jag vet mina begränsningar!

Idag blir det i alla fall en heldag i vår lägenhet och idag ska vi kunna måla lite. Det är så roligt!

Kommentarer
Postat av: karro

oj, det lät jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback