Nu åker jag igen...

till kalla nord. Särskilt glad över det kan jag inte påstå att jag är.
Nu kommer jag var borta minst 10 dagar och det känns som en evighet.

Idag har vi jobbat stenhårt. Vi har varit igång hela dagen och jag är supertrött så förhoppningsvis slocknar jag på nattbussen i alla fall.

Idag har vi varit på IKEA igen och köpt nya sängar bland annat. Bye bye trängas i 120cm-säng. Hello big 180cm-säng. Fast vi kunde inte låta bli att köpa ett stort täcka att dela på. Så vi inte hamnar allt för långt ifrån varandra. Vi är ju vana att ha det trångt! 

Sen har vi burit, släpat, flåsat, slitigt men nu är nästan alla våra saker på plats i lägenheten och det ser ut som ett bombnedslag.

Vi kommer få ett litet 60-talshörn i vårt vardagsrum har vi upptäckt. Det blir fint.

Letade mattor i pappas källare. Han har sparat så jäkla mycket skit. Men mammas handknutna ryamattor har han slängt! Och en av dem tror jag hade passat utmärkt i 60-talshörnet. Jaja... som D sa "vi får se det som att det är bra att han har slängt nånting!" 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback