Tapeten är vald

Men jag kan inte hitta den på nätet så det får bli en överaskning.

Det är i alla fall en Decor Maison-tapet från serien Kosy och den är skitsnygg! Garderoberna ska tapetseras!

Förövrigt har vi nog i huvudet redan dekorerat, inrett och möblerat hela lägenheten. Fast man kan ju ändra sig på vägen. Det vet vi. Det ska bli så spännande!

Vi har betalat handpenninen på lägenheten och någon gång i mitten på nästa vecka ska vi få tillträde! Jag som hade tänkt att jag skulle vara i Umeå i två veckor i början av terminen för att komma igång med pluggandet ordentligt.

Inte en chans!

Jag åker hem fredag morgon och stannar till någon gång veckan efter. Jag börjar terminen med att hoppa över några föreläsningar istället!

När vi var igång igår eftermiddag så passade vi på att köpa cyklar också! Det var rea på cykelringen och vi har inga cyklar för de "råkade" vi glömma i sundsvall. Cyklar med bromsar är bra!

image606
rex

Kommentarer
Postat av: vendeley

jag satt just och beklagade mig för min mamma att jag aldrig använder min nya cykel (okej 2 år gammal men typ cyklad på max 3 gånger). jag hade sett framemot att kunna cykla till skolan nu när jag börjar men nu måste jag åka tvärsöver stan och en bit ut på landet och lämna hunden på dagis. sen så går det inte att cykla med honom (som den ursprugliga planen var vid cykelinköpet) eftersom han har artros grad II på armbågarna. men lycka till med cyklandet för fan! jag är inte alls bitter... *haha*

2007-09-03 @ 18:45:13
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Grattis till tapetvalet! Ska bli kul att få se resultatet?! :-)

Postat av: Soffy

Ska bli kul att se tapeten, den med fåglarna var jättefin!

2007-09-04 @ 11:53:52
URL: http://tillsoffyblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback