Sol

Vi är förkylda!
Jag blev förkyld förra helgen men det gick över ganska fort. Sen har jag tydligen smittat maken som så snällt har gett tillbaka förkylningen till mig. Idag är det i alla fall bättre än igår.

Gårdagen bestod av att skura utemöblerna och balkongräcke. Läsa "Djävulen bär Prada" och dricka te. Barak nyttiga blåbärsmuffins. Två promenader i den härliga vårluften. Solen lyste och jag fick till och med lite färg på kinderna.

D låg inne och halvsov i soffan hela dagen. Han hade feber stackarn.


martha

Jag tog en promenad vid 18-tiden igår. Det var så härligt. Solen värmde och överallt sprang barn omrking med cyklar, skateboards och bollar. Föräldrarna satt på sina altaner och balkonger med ett glas vin och sommarklädda ungdomar cyklade förbi med klirrande påsar.

Jag fick njuta lite av det innan jag kom hem igen det en kinkig make... Mat och sen tidigt i säng blev det.

Imorse hade vi tvättstugan kl. 7 men tvättmaskinen fungerade inte. Otroligt jobbigt!

Idag ska vi hem till min syster. Jag ska sy. På eftermiddagen hem till D's bror på fika.

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

Vilken fin bild

Postat av: Maria

Krya på er!! SÅ ni får njuta av balkongliv!

2008-04-27 @ 21:32:30
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback