Jag mår bra

Jag mår bra. Jag har varken ont i magen eller blivit uppäten av en björn (vilket jag på riktigt tror är en uppenbar fara på fjällvandringen). Vi kom hem från fjällen igår och håller nu på att pyssla och packa upp, tvätta och greja.

Bildbevis på att jag varit utanför hemmets trygga vrå infinner sig så småningom.

PS
Jag ska på tre jobbintervjuer denna vecka. Wish me luck!

Nu väntar helstekt kyckling med vitlök, oliver och timjan. Till det bönsallad och saltbakad färskpotatis. Mums.

Kram,

Kommentarer
Postat av: Soffy

Välkommen hem!Jag blev lugn av din systers svar! Ska bli kul att se lite bildbevis.

Postat av: Elise

Haha, jag känner igen det där med att bli uppäten av en björn. Jag blir rädd bara jag går några meter in i skogen själv. ;) Gissa om det är läskigt att rida själv i skogen på ställen man vet att det åtminstone har funnits björn på... ryser

Låter som du har haft det bra! :) Ser fram emot bilder!

2008-08-19 @ 23:05:17
Postat av: Ylva

Gud va skönt med jobbintervjuer! Tre stycken! Jag tror du gör ett superintryck på alla. Du är en sån himla vettig person. Kram

2008-08-19 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback