En sista vecka...

Hur gör man när man åker hemifrån vid 11 och inte kommer fram förren vid tre?

Hur ska jag göra med lunchen? Vi har inte ens någon banan hemma. Pressbyrån på Arlanda kanske får vara min räddning. Och kaffe på planet?

Nu drar jag uppåt igen i en vecka. Där ska jag lägga fram min uppsats och opponera på en annan. Det andra känns jobbigare måste jag erkänna. Sen blir det examenssittning, examen, fika med vänner, middag hos farbror och annat trevligt. Lite träning tänkte jag få plats med också.

När jag kommer hem är jag (förhoppningsvis) färdig socionom! Sol bakom molnen!

image945

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Peka förvånat upp i taket & sno medpassagerarnas mat medans de kikar däråt!!! ;)
Lycka Till!!!

Postat av: Soffy

Jag känner igen problemet när jag pluggade- jag satt ofta på bussen till universitetet när det var lunchdags. Och så gick jag upp i vikt...

Ska bli kul att läsa ditt nästa inlägg - break a leg!

2008-01-14 @ 11:16:29
URL: http://tillsoffy.blogspot,com
Postat av: vendeley

det låter ju inte så dumt att vara färdigpluggad. GRATTIS!

2008-01-15 @ 09:39:56
Postat av: Elise

Lycka till, snart är du i mål! :D *gör vågen*

2008-01-15 @ 18:15:13
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Lycka till :)

2008-01-15 @ 23:22:47
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback