Ledig

Ledig dag idag. Min vän I lämnar in min uppsats åt mig i denna stund. Hon ska ta emot de uppsatser jag ska läsa och skicka ner dem till mig. Detta innebär att jag absolut inte har något att göra idag! Yippie! Hur har jag då spenderat denna helt lediga dag utan några krav?

Jo, jag har sovit till halv tio. Jag har legat i soffan och läst den underbara boken "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini och tänkt att med de förutsättningar jag har borde jag kanske göra något... Sen har jag suttit framför datorn en timme eller så.

image936

Nu ska jag ta mig i kragen, äta lunch, gå och träna, handla lite -köpa en träningstidning kanske och sen gå hem och läsa och låta mig inspireras till massa träning i vår. Kanske bakar jag lite bröd också. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne

Ja oj, vad bra den är - jag var uppe halva natten och läste. Kunde inte släppa den.

Postat av: Maria

Måste läsa den förstår jag!

2008-01-11 @ 10:22:45
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback