Summeringen

Många gör summeringar av det gångna året på sina bloggar. När vi har pratat med nära och kära inser man ju att vi faktiskt har gjort en hel del. Det mesta har varit bra i år och några saker lite sämre.

Höjdpunkt nr 1 har ju självklart varit att vi har gift oss!

image919

Nummer två får ju nästan vara bröllopsresan för den var så härlig :)



Vi har hunnit med att bo i tre städer på ett år. Det är inte illa pinkat. Halvåret i Sundsvall var ju dessutom en rolig upplevelse som blev helt anorlunda än vi hade tänkt oss. Vi trodde att vi skulle dit i i ett halv och "stå ut". Istället blev det en jättekul tid med fina vänner, bra träning, roliga jobb. Vi trivdes ju jättebra!

Sen flyttade vi "hem" vilket vi ju drömt om länge. Lägenheten känns superbra och det har varit kul att inreda den och få allt som vi vill. Det känns också bra att vara närmre familjen igen.



Min höst har ju dock inte alls varit så rolig som man kan önska. Mina höstdeppar blir bara värra och värre varje år. Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt men blir det värre nästa år måste jag nog söka hjälp. Det och allt som det medfört har helt klart varit årets bottennapp.

Jag har inte avlagt några nyårslöften. Har du?
Mål har jag däremot satt upp med de gäller träningen och kan hittas här.

Inför 2008 hoppas jag på

* jobb till både mig och maken
* härlig träningsmotivation
* långresa i vinter
* hjälp mot hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback