Supersociala torsdagen

Jag som har suttit instängd och ruvat hemma största delen av hösten har äntligen börjat komma igång känns det som. Träningen har börjat flyta på och jag har tagit mig i kragen och blivit mer social.

Igår pluggade och städade jag på förmiddagen
Sen hem till svärmor på fika
Vi tog en tur på stan och jag fick stå utanför affärerna med hennes hund
Tillbaka till henne för en macka och cykelhämtning
Inskrivning på universitetet
Träffade kompisar för sen lunch
En tur på stan
Träffade en vän på teatern
Såg Bitterfittan
Te på fik

När jag kom hem halv tio var jag trött, trött men glad. Det var en bra dag.

Idag fyller D år och vi ska gå till badhuset där de har vuxenkvällar på fredagar. Först ska vi styrketräna och sedan simma några längder och ligga och slappa i bubbelpoolen. Det ingår macka, dryck och kaffe också. Sen hem och äta mumsig middag. Imorgon blir det middag med några kompisar.

Måste jobba på min opponering nu. Om en vecka har jag tagit min examen!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Nu gjorde du mig spasugen...Om ett par månader öppnas ett nytt badhus här, jag ska börja simma har jag tänkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback