En sån härlig morgon

Först ville jag inte alls gå upp. Jag snoozade flera gånger om. Jag tror jag har sovit lite dåligt i natt och natten före med. Fast det känns okey nu.

Jag drog mig i alla fall upp och på med träningskläder sedan har jag gått en 75 minuter lång skogspromenad. Superhärligt! Jag har nyligen hittat ett eljusspår i närheten som är trevligt att traska. Inte så många andra verkar ha hittat dit heller. Idag mötte jag bara en kvinna med två små hundrar.

När jag kom satte jag på kaffe och kokade ägg. Nu har jag ätit naturell youghurt med banan och flingor, ett ägg med kaviar och är inne på min tredje kopp kaffe :)

En bra morgon, en bra start på en nervös dag.
Wish me luck!

morgon
Kanske inte lika bra som där en här morgonen. Men det är det inte mycket som är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback