I väntans tider..

Nej, jag är inte med barn även om alla verkar tro det så fort jag inte dricker ett glas vin eller bara har allmänt svullen mage eller en stor tröja på mig. Jag är less på era insinuationer! Jag ser det i era frågande blickor och era illa dolda frågor om det är något på gång eller om vi inte behöver en större lägenhet snart. Lämna vår familjeplanering till oss! Jag vill inte ens veta att ni funderar över det. Jag vill inte ens att ni ska fundera över det (men det är ju lite svårt att hindra någon från att göra).

Så.

Nä, jag väntar på att de ska ringa angående jobbet så jag vill inte gå hemifrån. Jag bakar bröd och städar lite.



Uppdatering:
Det går åt h-vete med lönen.
- Ja, men löneutvecklingen är i alla fall bra. (?)

Läste ett deprimerande inlägg på ett forum för socionomer. Lönerna är verkligen skit, det har jag ju alltid vetat men jag trodde och hoppades att det skulle hindra ändras tills jag var klar ;) En hygglig lön får man om man flyttar på sig och byter jobb varje år. Men hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: Maya

faktiskt gott ur? Varför lägga till faktiskt? haha.
nejnej, jag förstår. Doften som man kan döda för.

Postat av: Maya

Oh, ja. Såg det nu när du sa det! ^^

2008-03-17 @ 13:35:25
URL: http://mayahitodit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback