Yogan

Jag har nu avverkat två av helgens tre yogapass. Det är sååå roligt! Det är tufft och svettigt och underbart.
Yogaläraren är en petit, lite eterisk kvinna med stort hår som säger "Mm..." i slutet av varje mening.

Förutom att det är bra träning tror jag att just ashtangayogan är bra för mig. Där får jag öva mig på saker som jag är dålig på. Acceptera att jag inte kan, ha tålamod, stå ut och inte pressa på för hårt. Jag tror att det är nyttigt för mig och säkert kan påverka resten av livet också.

Igår kväll åt vi så otroligt gott! Det var fantastiskt! En underbar trerätters middag med vin. Servicen var inte den bästa, den var bra när den kom, men det tog lite lång tid. Fast i ärlighetens namn gjorde det inte så mycket eftersom vi var mätta mellan varje rätt :)

Det var en väldigt härlig mysdag som jag hade.

Kommentarer
Postat av: kajsa

grattis! du ska se att yoga faktiskt kan förändra. jag har blivit mycket mer medveten om min kropp, hur man kan böja sig på olika sätt i vardagen så man inte får besvär t ex. apbra! ska nog försöka gå på pilates också.

ps! photoshopskolan har börjat på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback