Efter en hård dag

I helgen köpte jag MC-ställ.
Det ska bli mysigt i sommar att åka på utflykter och se nya ställen. Bara de inte är för långt bort för en sport-hoj är inte allt för skönt att åka på.

Grattis förresten till D's bror och fru som nu fått sin tredje flicka!! Det ska bli så roligt att få träffa lillskruttet. En ny människa!

Nu drömmer vi om ett litet torp i skogen...

Tänk ta MCn på fredag kväll, stoppa ner lite gott i toppboxen och dra iväg. Sen en hel helg av mys och inte göra så mycket alls, bara fixa och dona när man känner för det.

image1135

Nu har vi varit och handlat och en tvätt är igång. D håller på att lägga färdigt trallen på balkongen. Ännu en dag går mot sitt slut.

Är det inte sjukt att man tycker att det är bra att dagarna går fort så att det snabbare blir helg? Jag menar, det är ju alla de här dagarna som man sen klagar på att de gick så fort. Usch, det lät väldigt klyschigt men det är ju sant!

Jag kanske låter lite deppig... och det kanske jag är. Kanske är jag bara på fel plats (eller så passar jag inte för att jobba? vem nu som skulle göra det) Men snart är det i alla fall sommar och även om jag jobbar då så blir det lite lättare att leva :)

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne

Aha, så du ska bli spätta ;)

Postat av: mrspitepalt

Roligt med hoj - vrom!

Du är inte ensam om att längta efter helg (som jag iof tror du förstått vid det här laget...) Det är skönt att vara hemma. Det kanske är för att man varit student så länge. Man är van att göra lite som man vill, å så måste man jobba helt plötsligt. Det kanske känns bättre om några år? Vi hoppas på det.

2008-05-12 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback