Festplaner...

Åh, skrev ett långt inlägg och så försvann det :(

Hur som helst:

När jag promenerar, cyklar eller bara är, brukar små idéer ta form i mitt huvud. Som en tanke-hobby planerar jag fester. Eftersom jag inte har någon egen fest att planera så planerar jag andras. Inte för att de har frågat mig eller något sånt utan för "lekens" skull.

Just nu har jag ett februaribröllop (kompis som gifter sig då)

image1169

och en sommarfest med fantasytema (för min systers familj) planerat i huvudet.

image1168

(En alv utom sin rätta element. I syster lånade kläder och öron.)

 


Sjukt, jag vet!

bilder från Brides Cafe

Kommentarer
Postat av: Sys

Oj, du får gärna ordna en "alvfest". Låter faktiskt riktigt spännande. Du har ju nu sytt en kostym som är din egen... Maken kan ju låna E:s brynja :) Låt oss bara hinna köpa nya öron, de gamla har tagit slut.

2008-05-23 @ 19:01:58
Postat av: Evasleva

Definitivt, säg bara till!
Den är belägen på Ärnamässen, så du vet ;)

2008-05-24 @ 00:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback