Helg!

Ojoj, länge sen!

Det har varit valborg. Valborg i Uppsala!

Vi har haft kära vänner här sen i tisdags kväll och de har just åkt. Vår lägenhet ser ut som ett bombnedslag men det är det helt klart värt! :)

Vi har haft en jättetrevlig och solig valborg med alla de speciella valborgsinslagen. Det var både champagnefrukost, sillunch och grillning på kvällen. Vi fick också se forsränning, mösspåtagning och lystra till OD i Universitetsparken.

Jag hade ingen kamera med men jag hoppas på att få några bilder skickade till mig senare.

Ja, deklarerat har vi gjort också. Det var dock inte alls roligt.
Så har vi köpt trall till vår balkong så den blir lite finare än så här

image1134

Det har också hunnit bil skogspromenader över blomstrande ängar och picnic i slottsbacken idag. Thaibuffé och en hel del hänga hemma i soffan har det också blivit.

Jag har ingen lust att gå till jobbet på måndag nu när jag har vant mig vid att vara ledig (trots att jag jobbade i fredags). Tur att det är söndag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Visst har man lite måndags-blues såhär efter långledigt :) jag tror trätrall kommer bli superfint på er fina balkong!

Postat av: Soffy

Det låter som en trevlig helg! Vilken stor balkong ni verkar ha! Trall är skönt om fossingarna. Ha en fin vecka!

2008-05-05 @ 09:51:07
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback