Shoppa...





Tänk vad jag råkade hitta på rea för ett tag sedan. Ett par mormorskängor! Först var jag lite osäker, var de verkligen rätt?
Nu har jag i stort sett bott i dem i flera veckor. En dag hade jag dem på jobbet när jag glömt att jag skulle leka kull med en 3:a. Men det gick bra det med. Vi blev bara lite leriga. Jag och mina skor. (Berätta inte för vaktmästaren att det är mina klackar som gjort massa hål i gräsmattan)

Så blev det en klänning en dag. En ROSA. Den är ganska kort och väldigt urringad. Jag tänkte att den skulle vara en bra gå-ut-klänning på resan. Den tar i stort sett ingen plats alls när man knögglar ihop den. Maken är nöjd.

Så måste jag köpa vinterskor. Jag sett ut ett par skitsnygga höga, fodrade stövlar med snörning hela vägen. Mössa, vantar, halsduk har det också blivit. Jag som ska spara pengar till resan!

(Funderar på att köpa en ny handväska nu också... Om jag springer istället för att förlänga gymkoretet då vi endå ska flytta...)

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Så söta skor!

Postat av: Tomtens Dotter

Mormorskängor är skitsnyggt ju :-)

2008-10-30 @ 17:45:38
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback