Mys

I stugan står gamla saker huller om buller så man inte ser alla fina saker som finns där. Men jag möblerade om lite och då kom bland annat tidningstället till sin rätt.




Då tidningsstället inte räckte till tog jag en låda jag hittade i en lada och spikade till botten. Vips fanns det plats för gamla hemmets journal.


En härlig gammal kökssoffa att ligga i med en kopp kaffe (eller senare på kvällen ett glas vin) och en god bok.


En åldrig lockfågel som skräpade i båthuset blev snygg i bastu-fönstret.

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Wow vad snygg lådan och lockfågeln är, härligt patinerad och snyggt använd!

Postat av: Sofie

Vad mysigt ni har det i stugan! Sött med den gamla fruktlådan som tidningssamlare :) Kram!

2008-09-10 @ 13:40:39
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Soffy

Så härligt! Vi ska till stuga på lördag och dona, men än så länge är det inte mycket pyssel som kan göras.

Jo, det är dyrt att plugga! Men i våras tog jag bara studiebidraget och det tänker jag göra nu också. Det är sjukt lite pengar, men jag har sparat en del som jag kan ta av. Då slipper man oroa sig så mycket för lånet(som ändå är skyhögt)

2008-09-10 @ 17:29:20
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback