Två veckor kvar

Vännerna T och H med 10 månader gamla Jo har just lämnat oss. Det var väldans trevligt att få besök. Vi har dock inte så mycket att roa en tiomånaders med här hemma. Men att hålla i fingrarna och gå runt, runt var i och för sig det roligaste för tillfället.

Två veckor kvar nu. Inte mer än drygt fyra hur som helst. Väskan är typ packad... ;) Tack för alla tips!

Jag har läst om oanade krafter som kan sätta in i slutet av graviditeten. Om kvinnor som går upp och skurar ungnen kl. 4 på morgonen. I wish! Jag är trött.
Men lite pyssel har det ju blivit. Det var jag ju inte alls sugen på för några veckor sen. Jag sydde klart nästet till bäbisen igår. Och jag är riktigt nöjd och stolt över det. Bild kommer väl så småning om. Och så sydde jag ett näsduksfodral och en liten tetra-necessär till mig själv. Nu ska jag ge mig i kast med ett kamerafodral till nya lillkameran har jag tänkt.

Så lyssnar jag på Nick Cave och gråter lite ibland. Bara för att det är så vackert.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Skurar ungen? Inte före födseln va?

2009-08-17 @ 13:59:44
Postat av: Evasleva

Nä, det är klart att det kan bli lite svårt :P

Det blir lättare med ugnen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback