Hallen

Vår gröna hall har däremot genomgått en metamorfos från larv till fjärliv. De rosa väggarna är borta och har ersatts av en sparris-färg. Tack M&M för färgen!! Den är perfekt.

Vi har införskaffat en byrå som ligger kvar ute i bilen eftersom jag inte orkade hjälpa till att bära in den efter vårt ikea-besök i går kväll. Den ska målas vit och bli så fin, så fin.

Min pappa beklagar sig alltid över att vi inte har någon pall i hallen. Det har vi nu tänkt att införskaffa. Jag är lite sugen på den här från Åhlens.


www.ahlens.se

Men jag är inte säker på att den är värd nästan 500 kr när man nog kan hitta en mycket billigare och nästan lika fin på en loppis. Fast då måste man säkert måla den vit själv.

När vi flyttade in stod det ett ganska gräsligt hemmabygge i furu till klädhängare i hallen. Det jobbigaste var att den var praktisk! Men kära D har sågat lite, slipat lite och målat den vit. Nu är den riktigt fin och passar in så bra.

Bilder kommer när vi är mer klara (klarröda ramar har införskaffats också, vi ska bara hitta något att ha i dem).

Kommentarer
Postat av: Soffy

Så fint det låter, får man se en glimt sen? Pallen är jättefin, men jag förstår din tvekan över priset. Du är inte medlem i Åhléns? För ibland får man ju rabatterbjudanden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback