Bildlös

I helgen var det möhippa för vännen I. Jag och D har varit väldigt engagerade i planeringen och det har tagit mycket tid. Det blev en väldigt rolig dag/natt/morgondag, som blev uppskattad. Även planeringen har mest varit roligt men det är ganska skönt att det är över nu ;)

(fast det är inte riktigt sant, en hel del efterarbete ska göras också).

När jag försöker lägga upp bilder så fortsätter internet att lägga av i ett antal timmar. Otroligt konstigt och vi vet verkligen inte vad vi ska göra åt det. Trist också. Jag har en hel del att blogga om men som blir väldigt tråkigt utan bilder :(

Idag är det faktiskt fint väder. Men jag sitter inne och jobbar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Tävlingen avslutas idag kl 15.00, så jag behöver alla röster jag kan få... Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna

2009-07-15 @ 13:14:17
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback