De är ju så söta!

Det var rea på Lindex och jag och min kompis kunde inte låta bli att kika lite...

Det här söta setet och byxorna fick jag av vännen M, som inte kunde låta bli - Det här är knappt en present till bäbisen. Det är för MIN skull! sa hon och hänvisade till sin bäbislängtan. Hennes egna bäbisar har redan börjat skolan.



Det vita setet är så mjukt, så mjukt. Det är små söta tossar till också :)



Dessa köpte jag hem för en spottstyvel. D är väldigt förtjust i kon!

I övrigt får vi ärva massa barnkläder vilket är jättebra! Men något vill man ju köpa själv också.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Så fint, det är så kul att köpa små kläder, tvätta och stryka (den enda gång jag strykigt hennes kläder :D )och sen vika ihop dem. Och visst är det kul att köpa en del, men också mkt bra att få ärvda. Ett tips är second hand, barnkläderna där är som nya. Ibland har jag hittat sånt som fortfarande säljs på ex. lindex. Och när ett plagg kostar 20:- så gör det ju inget om de bara kan ha det ett par veckor!

Postat av: Elise

Meeen så sött! :D



Angående betaltoaletterna så är min tes att folk vill ha ut mest möjliga av dem och gärna vill att de som städar verkligen ska få jobba för det eftersom de har betalat. Det innebär att de kissar på golvet istället för i toaletten, alternativt skvätter ut vatten på hela golvet, använder mer papper än vad som behövs och gärna leker att det snöar med det, vilket ger en härlig pappersmassa på golvet.

Betaltoaletterna är ALLTID skitigare än gratistoaletterna, visst är det konstigt?

2009-07-24 @ 23:19:14
Postat av: Västmanländskan

Så söta. Det är hemskt kul att shoppa bebiskläder :)

2009-07-28 @ 13:25:55
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback