Midsommar

Det regnar inte. Kors i taket. Men himlen är jämngrå.


D är jätteförkyld men har tagit sig ut för att meka lite med sin MC och jag surfar roligt bäbis-pyssel hos Mrs Pitepalt, Västmanländskan och Soffy (länkar hittar ni i högerkanten). Jag blir så inspirerad! men har inte så mycket ork :(


Ett näste och en amningskudde är det som står högst på listan. Kanske orkar jag inte sy, och vi köper ett näste. Jag måste ju sy gardiner till vardagsrummet först (just nu ligger tyget till gardiner på vardagsrumsbordet som duk istället).


Jag kan fortfarande inte lägga ut bilder utan att internet lägger ner. Mycket mystiskt....

Idag tar vi det lugnt och ikväll är vi bjudna på grillning med min far och hans nya Q.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback