På gång

Nu känns det som att vi är påväg med lägenheten. Det stog still ett tag. jag var så trött och det var så mycket annat på gång.

Men D har gjort klart "elefantrummet". Han har målat väggarna, lagt golv och lister. Igår dammsög jag och vi ställde in en garderob. Nu gäller det att sortera lite i resten av lägenheten och därefter flytta in några fler möbler. En byrå  och en fotölj har vi.

En spjälsäng ska införskaffas så småningom men den ska vi bara spara plats till. Till en början får den stå i sovrummet. Någon form av skötbord ska vi skaffa också.

Vi ska försöka piffa till den fruktansvärt tråkiga, lite slitna standardgarderoben också. Ska vi måla, tapetsera, dekorera?

Jag ska försöka få in lite bilder men det är fortfarande så att internet läggar
av när jag ska lägga in fotografier. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback