Semestervecka

Förra veckan hade vi semester. Vi hade hyrt en stuga vid östra Hjälmaren. Vi har haft det helt underbart!
Vi har riktigt latat oss och "gjort ingenting". Vi har solat, läst, ätit, myst, kollat på film och lyssnat på ljudbok. Vi har sovit massor!
 








Nu är vi tillbaka på jobbet något brunare och mycket lugnare. Det gällar bara att behålla lugnet dessa 5-6 veckor vi har kvar före vi är lediga igen :)

Jag har flera gånger under denna vecka tänkt "åh vad jag är lycklig!"  Ibland krävs det att man verkligen stannar upp, varvar ner och går in lite i sig själv.

Jag och lilla pyret i magen, som inte är så liten, har kommit varandra närmare den här veckan också, känns det som :) Nu kan jag nästan bli lite arg på henne när hon sparkar på lungor och revben utan att jag får dåligt samvete. Jag försöker puffa till henne så hon lägger sig lite bättre men det är ofta svårt att sitta nu. Jaja, jag gissar att det inte blir bättre förrän om 7-9 veckor ungefär... Vad vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härligt! Ni vet verkligen hur man njuter...

2009-07-01 @ 15:47:26
Postat av: Linnea

mysiga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback