Konsert

Det är inte många som nästan lyckas somna på en Metallicakonsert som fått fyra plus och fyra getingar.
Och jag tyckte ju verkligen att det var bra! Men.. ja.... är man trött så är man.


foto: Magnus Wennman, aftonbladet.se

Djupast spår i mig satte så klart Nothing els matters, som har en speciell plats i mitt hjärta som ingångslåt på vårt bröllop. Och de gjorde den riktigt bra! Och publiken var fantastisk.

Hem kom vi kl. 3 med taxi och då var jag nästan gråtfärdig. Jag orkar inte ens gå in på varför vi hatar SJ väldigt mycket nu, men jag vill aldrig åka tåg igen...

Nu blir det blodpudding och en till film i soffan.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Vilken tur ni hade som hade biljetter till fredagen och inte lördagen!

Postat av: Evasleva

Vi var på lördagen, men Hetfield blev sjuk till söndagens spelning. Verkligen tur!

2009-03-09 @ 10:57:24
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Marika på Odlingspyssel

SJ...statens (d)jävuldvägar



Men vad häftigt med Metallica :D

2009-03-09 @ 20:53:14
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback