Lugn lördag (en stund till)

Idag är det en lugn dag för min del. Jag försöker vila inför kvällens eskapader med resa till Stockholm och konsert. Det blir sent. Det känns lite jobbigt, samtidigt som det är något roligt. Så jag önskar att jag fick vara pigg!

Vi började med att vakna och somna om mellan 6 och 8 i morse. Sen fick jag ryggmassage (får passa på så länge jag kan ligga på mage), en snabb dusch och långfrukost. Exemplarisk start på dagen måste jag säga.

D målar om i köket och jag tar igen bloggläsning som jag missat. Jag borde göra mig iordning snart för tåget går kl. 16 och då ska vi ha ätit innan.


Bokreaskörden plus en bakbok. som ligger i köket. 

Den söta barnboken kunde jag inte motstå. Den fanns på Familjebehandlingsteamet där jag gjorde min praktik. Den är underbar!




Jag har redan läst en flera gånger!

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Ja, den är väl för underbar! Vi har den till vår lilla tjej.

Postat av: Elise

Åhhh, de där böckerna är BÄST! Jag är så sur att jag inte upptäckte dem tidigare, för Heira börjar bli lite stor för dem. Vi har Vems byxor, tror jag den heter. SÅ härliga bilder! När jag får välja bok på kvällen väljer jag ALLTID den! :D



Igår när vi var på akuten läste vi just Vem är arg! Om det blir några fler barn så kommer jag garanterat köpa ALLA böcker! :D

2009-03-08 @ 21:28:13
Postat av: Evasleva

varför var ni på akuten!?!?!?

2009-03-09 @ 10:59:02
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Elise

Min lilla stjärna störtdök från soffan och landade på huvudet, eller snarare på nyckelbenet. En spricka i nyckelbenet har hon och springer runt med mitella nu. Stackars. :)

2009-03-09 @ 19:13:40
Postat av: kajsa

åå, jag älskar den boken, men jack vill aldrig läsa den. Jag anar redan en konflikträdsla....?!

2009-03-19 @ 23:12:08
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback