En kort visit

Igår kväll kom klasskompis I förbi. Hon var påväg hem från jobbet och skulle bara stanna en liten stund. Hon gick för några timmar sen.

Jag och D hade packat hela dagen och var helt slut. Vi hade just lagt oss ner i soffan med en öl i handen när hon knackade på balkongdörren. Jättekul! Vi övertalade henne att äta med oss trots att hon redan ätit på jobbet. Sen undrade vi om hon inte skulle ha en öl i alla fall, så då gick hon och flyttade bilen och bestämde sig för att sova över. Egentligen skulle jag och D gå på födelsedagsfest ikväll men vi har druckit upp alla öl inklusive vinflaskan som vi skulle ge bort så vi är inte riktigt sugna på det idag...

jag och i
Jag och I på hennes födelsedag i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback