Jag vill läsa böcker!

Jag läser böcker i omgångar. Men det var länge sen nu. Jag har läst tidningar i säkert ett år, jag har inte haft ro att läsa en hel bok. Dessutom så somnar jag alltid utan att hinna läsa något alls på  kvällen. Och när ska man annars läsa?

Jag längtar till sommar, sol, semester, strand då jag kan ligga och läsa pocket efter pocket. Åh, vad underbart! Jag älskar ju egentligen att läsa!

Gjorde testet
vilken bok är du

bok

You're Love in the Time of Cholera!
by Gabriel Garcia Marquez
Like Odysseus in a work of Homer, you demonstrate undying loyalty by sleeping with as many people as you possibly can. But in your heart you never give consent! This creates a strange quandary of what love really means to you. On the one hand, you've loved the same person your whole life, but on the other, your actions barely speak to this fact. Whatever you do, stick to bottled water. The other stuff could get you killed.


Låter ju spännande så jag måste nog köpa med den till Kretas varma stränder.

Några bokbloggar att få läsinspiration från:

Pocketbloggen
Emmas boktips
Boktips hos västmanländskan i Skåne-exil
Bokloggen

Så gillar jag ju inte bara att läsa böcker utan att kolla på dem med. Och känna på dem! Böcker sååå vackra!
Den här boken har jag och den handlar om böcker. Kan det bli bättre?
image390

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jag gjorde med testet. Även jag älskar att läsa!

Postat av: kajsabajsa

ååå, jag med! trodde att det skulle bli mkt mer läst när jag är mammaledig, men på något sätt försvinner all tid ändå. Jag tror att det är tvn, men nu ska jag bo utan tv ett tag och det ska bli så skönt, kommer sakna project runway, men men. tänkte läsa alla carolines favoritböcker då. kolla in dem på http://www.myspace.com/carolineaberg, hon är så beläst, har pluggat litteraturhistoria och lingvistik, men så vill hon ju också jobba i förlagsbranschen. tänkte lä'sa ikapp lite ialla fall.
tack för kommentaren, det värmer så när ett pyssel blir uppskattat. nu kan du ju göra ett eget från bröllopsresan! vad skönt att allt ordnat sig, ser ju helt fantastiskt fint ut!

2007-06-01 @ 12:31:31
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback