Sååå ego

Kollar igenom bröllopsbildern... igen!

Det är lite svårt att få nog. Det var ju en så otroligt rolig dag! Den bästa!

Jag har redan gjort iordning ett fotoalbum. Jag skyndade med det för att det skulle bli av. Det är så lätt annars att det aldrig blir gjort. Nu sitter jag dock och gör iordning lite bilder i datorn. Beskär, fixar lite med ljuset där det behövs och gör om några i svartvit.

Hittade denna bild igen. Det är en av mina favoriter. Den är taget efter vigseln då vi ska ställa upp för att fotograferas.


image522

Frågan är ju nu vad man ska göra med alla bilder. Delivs ska det bli ett till fotoalbum, ett privat som våra gäster ska slippa se ;)

Sen funderar jag på att scrappa lite med några bilder. Vi får se...

Frågan är ju också, kära bloggläsare... när ska ni SLIPPA se fler bilder?

Kommentarer
Postat av: Soffy

Bilden är verkligen jättefin! Spontan och härlig och naturlig

Postat av: Karro

Åh, vad fina ni är! Jättehärlig och spontan bild!

2007-08-13 @ 17:34:13
URL: http://www.karro78.blogspot.com
Postat av: vendeley

jag hoppas det kommer dröja länge! ;) jag tycker det bara är roligt att du delar med dig av en sån viktig dag i ditt liv!

2007-08-13 @ 17:52:22
Postat av: Elise

Men vi VILL Ju se bilderna! :D Hur fina som helst allihopa! :D
Och jag är så sur på mig att jag glömde kika på ringarna när jag var på bröllopet! Måste få se dem på riktigt snart. :)

2007-08-13 @ 19:23:41
Postat av: Anna

Måste bara säga att du är så lik Kate Hudson på den här bilden. Helt otroligt. :) Grattis till bröllopet och lycka till i framtiden!

2007-09-01 @ 19:31:49
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: I nöd och lust

Supersnygg bild. Väldigt levande och äkta!

2007-09-28 @ 10:28:10
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback