Starten på mitt nya liv

Igår började så det nya livet. Det började med en proteinshake och vatten klockan 6 på morgonen. Sen stapplade jag ut på beckmörkret och promenerade till gymet. Pilates kl. 07 stod på programet. 

pilates
foto:
www.stepin.se

Jag har aldrig varit på det förut. Det var inte alls jobbigt, bara skönt, avkopplande och trevligt. Vi var 8 personer inkl. ledaren och hon hade ljuslyktor, dämpad belysning och avslappningsmusik. Jag tänkte att det här ska jag fortsätta med även om inte för träningens skull utan bara för att det är så skönt. Aktiv vila. Men idag har jag faktiskt lite träningsvärk i magmusklerna, fast jag inte trodde att jag skulle få det. 

Sen gick jag på grupphandledning med de andra praktikanterna vilket var kul att höra hur alla andra har det. Efteråt var vi ett gäng som gick och åt lunch tillsammans. Det var riktigt trevligt. Jag valde maten som såg mest kalorisnål ut och åt mycket grönsaker. Sen promenderade jag tillbaka till city, tog en sväng på stan och provade några festtoppar på rea men som inte satt bra. Sen tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback