Mot toppformen

På torsdag, den 1:a februari börjar regimen. Den som ska ta mig till toppform.

Ett besök på Toppforms hemsida var därför ett måste kände jag. Där kan man nu får ett eget träningsprogram efter sina egna förutsättningar. Det kommer via mail en gång per vecka. Jag kunde ju inte låta bli att skriva upp mig på ett sånt för att se vad det blir. Passande nog ska jag få det första mailet på torsdag. Så då dyker en härligt käck Blossom upp i inboxen.

blossom
foto: svt.se

Där kunde jag också göra ett test och se vilken ayurveda-personlighet jag är.
Jag är:

"Vatapersoner kan komma i obalans av överansträngning, stress, rökning, alkohol och oregelbundna vanor. De mår bra av regelbundenhet när det gäller dygnsrytm, måltider med mera. Avspänning, yoga och meditation är ett bra sätt för vatapersoner att gå ner i varv.
Vatapersoner ska se till att ha det varmt omkring sig och äta varm mat, gärna med söta och syrliga inslag, och dricka varm dryck."

Ja... visst stämmer dem. Men vem mår inte bra av ovanstående?

Dessutom kom första numret av "Runners world" som jag just börjat prenumerera på för lite löpinspiration. Den tidningen är helt otrolig, fast jag egentligen inte ens gillar att springa blir jag jättesugen när jag läst den.

Nu börjar jag bli redo för regimens start....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Spännande! Jag var nivå 1 så jag antar att jag är alldeles för otränad. Nu får det bli ändring! Kanske en dålig början med glass idag? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback