Tillbaka

Hej allihop!
Tack för era snälla inlägg!

Nu är vi tillbaka från vår fantastiska bröllopsresa. Vi har haft det superbra! Första veckan var det jättejättevarmt med uppåt 50 grader så då gick det inte att göra så mycket utomhus. Men vi bodde nära havet, hade en kall pool på hotellet och dessutom ett rum med både AC och jacuzzi så det har inte gått någon nöd på oss! Nä, vi har verkligen haft det jättebra.

Är ganska trött nu så jag blir kort men ska vara ledig i veckan och sortera bröllopsbilder har jag tänkt. Och vara lite hemmafru till D(?) Det kommer nog absolut att innebära en del bloggande. Speciellt om vädret fortsätter så här.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha, nu kan du säga hemmaFRU, utan att ljuga. Du är liksom en fru. Sjuukt och kuuul! Ja, anna och jag har möte imorgon angående er present, det kommer kanske ta lite tid innan den är i er ägo, men den som väntar på något gott.... jag kan ju pyssla ihjäl mig på sådant. vi får hoppas att så inte blir fallet, bara lite lagom mycket. ooo så kuul. pussen.

Postat av: vendeley

välkomna hem, herr och fru! :)

2007-07-07 @ 22:44:34
Postat av: madlin

Välkomna hem igen! Tyvärr är vädret inte direkt det bästa här hemma.. vi får hoppas de blir bättre, inte sååå roligt med regn HELA tiden nej!

2007-07-08 @ 02:56:41
URL: http://linjer.blogspot.com
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Välkommen tillbaka! Låter som ni har haft det superhärligt.

2007-07-08 @ 10:17:07
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback