letar en ny banner

men svårt är det!

Letar bland gamla kort. För jag vill gärna vara med på något sätt själv. Jag tycker det blir mer personligt på det sättet. Jag behöver ju inte synas så bra. Ungefär som den jag har nu blir bra. Eller mindre.

Men det finns ju inga bilder på mig. Det är ju jag som knäpper kort. På de bilder som går att finna på mig poserar jag ute i naturen. Det är då jag har sagt till "jag vill ha kort på mig med" och så blir de såna stela konstiga kort. Jag vill ju ha naturliga, roliga kort när jag gör saker.

Så jag tänkte, jag tar ett fint kort istället.
Letade upp ett fint kort.
Började leta typsnitt. Det var svårt.

När jag väl hittat bild och typsnitt visar det sig att just det typsnittet inte har Ö!

image693

Typsikt!

Kommentarer
Postat av: maria

när jag hittar typsnitt som inte har å, ä och ö brukar jag helt enkelt skriva a och o och sen måla dit prickarna själv. funkar fint :-)

2007-10-24 @ 09:23:52
Postat av: Evasleva

Det var ju ett bra tips! Att jag inte tänkte på det.

2007-10-24 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback