Alla hjärtans dag..

..närmare sig. Vi brukar inte fira det direkt. Om dagen infallit på helgen kanske vi har ätit extra gott och någon gång (när vi just börjat träffas) fick jag rosor...

Nu är är alla hjärtans dag på en torsdag och på lördagen efter ska jag ha examensmottagningen. Jag funderar därför på om denna fest ska få en touch av romantik...

Några förslag på vad man kan hitta på?

Hostess with the mostess har många förslag på vad vi ska äta:

image977

image978

image979

Rött måste blandas med rosa eller andra färger än vitt för att bli alla hjärtans-dagit och inte juligt har jag märkt. Så julduken fram fast med rosa servetter och blommor?

Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Åh vad fint!

har du varit i Indien? Jag kan inte riktigt förstå att det kan vara så billigt att resa dit... :)

Postat av: Evasleva

Nä, men jag vill, vill, vill!!!

2008-02-05 @ 07:08:06
URL: http://www.evasleva.blogg.se
Postat av: Nilla

Inspirerande bilder!
Ha det bra.

2008-02-09 @ 11:40:36
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback