Jobbjobb

Jag har jobbat hela helgen. Från fredag eftermiddag till söndag kväll. Jag har bara farit hem och sovit ibland. Mannen har jag inte sett utan bara anat i mörkret i sängen när han kommmit hem på natten eller som igår när jag kom hem när han redan gått och lagt sig. Trist att inte ha helg tillsammans men pengar är bra och det var inte så farligt att jobba.

Nu är det dags att ta tag i hemtentan i litteraturvetenskap. Jag är faktiskt inte riktigt sugen. Jag kanske ska ta ledigt lite, ta helg idag. I alla fall i några timmar till.

Hittade den här någonstans. Den var rolig :)

image972

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig och planera veckan lite.
Mysigt. Radio i bakgrunden, gröt, varmt, ångande kaffe, ensam, kalender, rosa penna och en orörd vecka.

Kommentarer
Postat av: moncler coats

Men idag är huvudet klart. Nu blir det frukost och en kopp kaffe. Träning och låååångdusch, lunch och mys. Ikväll är det yoga och restaurangbesök. Kan det bli en bättre dag för en arbetslös socionom?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback