Solsken

Snacka om att det var vårkänslor ute igår! Jag tog en skön promenad på förmiddagen och lät solen skina i ansiktet. Underbart!

Idag är det åter trist väder så här kommer lite härligat våriga bilder:

sia

i village

sia

green gate

bilder:
sia
iVillage
green gate

Eftermiddag och kväll provjobbade jag på ett ställe. Det kändes riktigt bra. Jag har dock inte "outat" än att jag inte har körkort vilket känns lite jobbigt. Men kanske blir det lite extratimmar där trots det...

På sätt och vis är det lite skönt att jobba timmar här och där, om jag tillslut får det att gå ihop. Jag får många kontakter och får möjlighet att testa många olika jobb. Men det är väldigt irreterande att t.ex inte kunna anmäla sig till den där kursen som går varje måndagkväll eftersom jag inte vet hur jag kommer jobba från vecka till vecka. Just nu får jag dock vara glad för de timmar jag får. Pengar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt att du bjuder på vårbilder för här är det bara snö överallt! Ha en bra dag, kram Sandra

Postat av: Västmanländska i skåne

Tack för vårinspirationen - det behövs verkligen idag i ett otroligt regntrist Skåne.

2008-02-26 @ 13:19:24
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback