Hej!

Jag lever. Lite grand i alla fall. Jag har inte haft semester än (dagarna räknas nu). Jag är lite trött.

Men jag är här. Datorn blev kapad av elakt virus. Nu har jag formaterat om den men nu hittar den inte sitt nätverkskort så ja gkommer inte ut på internet och då är den ju nästan värdelös (!?).

Snälla storasyster med familj var här i lördags på middag. Förutom att de lämnade fina födelsedagspresenter lämnades även en bärbar dator kvar. Så här är jag!

Jag och min kamera börjar lära känna varandra. MEN det är ganska trist att när man väl fått ett arbete som ger en pengar att köpa en rolig leksak gör samma arbete att man inte har någon ork kvar är man kommer hem att lära sig hur den nya leksaken fungerar :(

Jag har börjar leka med ISO-tal. Under semestern (bara 11 dgar kvar nu) ska jag grundligt gå igenom instruktionsboken för där finns mycket att lära.

Ett tag har det varit skönt att vara blogg- och datorledig men nu börjar det rycka i bloggtarmen. Jag saknar er ju!

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Välkommen tillbaka! :)

Postat av: johanna

hej vilken fin sida du har

2008-07-22 @ 17:52:39
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Sys

Grattis

2008-07-22 @ 19:23:23
Postat av: johanna

då får man gratulera dig

2008-07-22 @ 21:17:07
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback