jobb....?

Nu har jag varit på vikariehandledning på ett av de ställen jag har jobbat på. Jag krävde lite besked av dem. Jag har gått mina intropass och sedan inte fått höra någonting alls! Det har varit helt tyst från deras sida. Själv har jag fått reda på att en fd kursare till mig har fått den tjänsten jag sökte. Till mig har de inte sagt något alls. Så idag sa jag till dem att jag ville ha lite klara besked och att jag självklart söker andra jobb!

Nja, jo, vi håller på att intervjua... Vi är flera stycken... Kanske har du hamnat mellan stolarna....
För att ytterliga späda på hur förvirrat det är på det där stället fick jag tala med tre personer som inte talat med varandra!

Hur som helst har jag nu varit väldigt tydlig med att jag söker andra jobb och att jag därför visst kan jobba timmar men att om jag inte får en tjänst hos dem kommer jag kanske försvinna snart. Jag har också sett till att jag ska få besked under denna vecka. Och de har sagt att de vill ha mig som timvikarie om inte annat. Inte ens det visste jag innan!

Det känns inte helt okey men det känns bättre.

Nu ska jag söka jobb och sen fika med en kompis på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback