Kärlek är

att bli bortskämd och att skämma bort. Samtidigt.

Vi är bra på det!

Idag på lunchen berättade jag om min söndag då jag mest gjorde mina stabiliseringsövningar, gravidyogade och tog promenad med svärmor medan maken gick upp 6 och lade i tvätten och sedan lade köksgolv resten av dagen.
- Han tar hand om dig! Vad skönt. Jag har nog aldrig blivit bortskämd så. Inte ens när jag var gravid, sa kollegan.

Vad tråkigt att höra. Jag och D är bortskämda med varandra. Vi tycker om att ta hand om varandra. Det gäller både smått och stort.

Jag berättade för D vad kollegan sagt och han utbrister - Men, det var ju du som tog hand om mig! Om du inte lagat mat och sagt till mig att äta skulle jag ju aldrig ha klarat det jag gjorde igår.

Tänk så bra! Vi tar hand om varandra. Samtidigt.

Kommentarer
Postat av: E

Vad harligt! Det ar sa det ska vara! Ge och ge :-) Variga halsningar fran London

Postat av: pethra

Vilken underbar inställning hos er båda. Jag tror det är en av de stora nykclarna till glädje i livet. Klappa lilla magen frn mig. :)

2009-03-31 @ 08:58:10
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: vendeley

Vad mysiga ni är! :)

2009-03-31 @ 15:10:07
Postat av: Soffy

Precis så ska det vara!Jag förstår din känsla av överflödighet...de där stora jobben kan man ju inte göra längre.

2009-04-01 @ 10:19:17
URL: http://tillsoffy.blogspot.com
Postat av: Ylva

Vad fina ni är... Du är en underbar person. Kram

2009-04-10 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback