Lugn och ro

Helgen har varit jättelugn.

Det har varit bra. Det har varit ganska mycket de senaste helgerna och kommande helger är också fullpackade med 30-årsfest, Göteborgsvisit och profylaxkurs m.m.

Jag fick dessutom väldigt ont i ländryggen i lördags. Så största delen av dagen låg jag i soffan med benen i 90 grader mot en fotball. Jag läste Harry Potter så klart!

Maken grejade i Elefantrummet.

I söndags besökte vi pappa, svärmor och var på middag hos Syster. Åh, vilken underbart god mat hon bjöd på.

Jag mår rätt bra och försöker hålla igång med lite stabiliseringsövningar och yoga eftersom jag inte kan gå så långt. Det har dessutom var ett par lugna dagar på jobbet. Det känns stabilt och bra just nu. Trots dumma, dumma ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback