Gräs

Daniel tycker att jag är lustig.
Han säger att det är fascinerande hur jag kan snöa in på detaljer. Först var det blommor i glasskålar (det är det forfarande!) och nu är det gräs.

Gräs är snyggt ju.

gräs2
Foto: Cult Design

Eller hur?
Nu pratar vi bröllopsplaner om det inte framgick tydligt.
Det finns en fin blogg med massor av tips till bröllop på en lagom nivå, I
Nöd och Lust heter den.
Hon gillar inte heller könsrollskämt eller galna idéer som att tapetsera toaletten på festlokalen med bilder av sig själv. Hur ego får man bli? Jag tror snarare att det blir som L. sa (blivande svägerska) "Det blev tillslut jobbigt av att allt fokus låg på oss. Herregud, vi ska ju bara skära upp lite tårta."

Den här bilden hittade jag på Nöd och Lust.

gräs
Foto: Brian Orlov

När vi var på blomsterbutiken för att kolla i deras pärmar såg jag också en fint bild där de använt gräs som servettring. Det var riktigt snyggt. Det är stilrent men sommrigt tycker jag.  Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback