Nu är det bokat!

Idag har vi bokat bröllopsresan! Det känns härligt, härligt och vi vill helst åka på en gång!
Det blev det lilla, mysiga hotellet i gamla stan i Rythemnon, Kreta.

fot
dm
foto: fritidsresor.se

Det uppfyller alla krav:
Litet och mysigt. 21 rum.
Romantiskt, ja du har ju sett bilder.
Pool, men den är ju inte direkt stor som du ser på bilden. Ingen barnpool alltså!
Nära stranden, 300 m
Nära centrum, 400 m
Trämöbler
Bar
Frukostbuffé
Grand lit i juniorsvit. Vilket vi har!

Tjejen i kassan undrade vilken adress hon skulle skicka pappren till.
"Ja..." sa vi. "vi vet inte riktigt." Vi vet inte om vi kommer på bo i uppsala eller Sundsvall ens.

Vi äter ur skafferiet just nu och idag blev det bön, tomat, musselgryta med MASSOR av vitlök. Eftersom jag inte har någon föreläsning eller så imorgon tyckte D att det var en bra idé. Usch, det var flera timmar sen vi åt och jag luktar illa! D. kom just med en sked persilja som jag fick äta. Det ska ju tydligen hjälpa mot dålig andedräkt men jag tror att denna gryta var mer än persilja kan rå på.


Imorgon hoppas vi på att jag ska få något besked om praktiken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback