Paket

Det är lite galet men vi är nästan helt färdiga med paketköpande, paketinslagning och paketrim.
Det saknas bara till mina syskonbarn men vi vet vad de ska få och rimmen är skrivna.

Den stora lådan under bordet är tyvärr bara en flyttkartong så det är ingen som kan se fram emot ett så stort paket i år (inte från oss i alla fall).

Vi slog in paketen och Daniel blev lite pysseltokig han med! Glittertokig. Sen rimmade vi och drack ur barskåpet. Det är ju väldigt onödigt att släpa med sig flaskor med bara lite kvar i botten. Eller hur?


paket

Kommentarer
Postat av: Elise

Absolut onödigt.... ;) Det låter som om ni har det så mysigt jämt! Här är det lite si och så med julklappar. Budgeten är inge vidare så det blir inte så mycket julklappar som jag skulle önska. Jag ÄLSKAR att köpa julklappar och pyssla med å slå in dem i olika papper, men i år måste jag hålla igen. :( Har iaf avklarat några och på sitt sätt är det skönt att inte ha någon julklappspanik.

2006-12-08 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback