Isa är på besök!

 I torsdags kom Isa hit. Det är jättekul! Äntligen får hon se hur vi har det och hur vi bor här i Umeå. När hon kom på kvällen bjöd vi på öl och varma mackor och i säng kom vi inte förren vid två-tiden. Det ledde till en ganska seg fredag. Jag hade på torsdagen lämnat in min hemtenta så jag var fri. Det var väldigt härligt!

Vi segade framför teven rätt länge och sen tog vi oss ut på stan för att köpa lite pysselgrejer på hovleverantören Claes Olsson, sushiingredienser på ICA och öl på systembolaget. Hemma igen gjorde vi sushi som vi drack sake och grönt te till. Det var riktigt gott.

Efter middagen kom Isas kompis Ellen och sonen Tofte på besök. Det bjöds på Isas kladdkaka med chokladglass till och Tofte åt äpple. Jag tror inte han tycker om vår lägenhet efter två rejäla huvudsmällar. Stackars lite ramlade ur sängen med ett BANG, ojoj, men mamma Ellen tog det lugnt.


Idag ska vi fika med Ellen, Kino och deras tre barn och ikväll tänkte vi dricka lite öl.

Daniel håller på att kakla vårat kök. Det blir superfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback