Söndagsångest

Nu har Isa åkt tillbaka till Sundsvall och jobbet. Själv börjar jag få ångest över kursen, "Att bistå människor i svåra livssituationer -med utredning som en del av förändringsprocessen", som börjar imorgon. Den verkar jobbig och sträcker sig ända in i januari. Usch och fy. Det låter ju rätt intressant och det kommer säkert gå bra MEN jag vill bara sitta inne och läsa böcker och dricka te och pyssla lite. Jag har inte alls någon lust att plugga.


Daniel ligger i tevesoffan och är bakis. Igår satt vi hemma och drack öl och pratade och pysslade lite. Vi hade tänkt gå ut nånting men det blev aldrig av. Vi hade det bra hemma. Dessutom snöade det ordentligt. Isa började skissa på hur loggan till hennes smycken ska se ut. Hon tillverkar jättefina tenntråds- och glassmycken som hon säljer på julmarknader. Daniel började hjälpa till och med inspiration från "änglar och demoner" (Brown), som han just läser, började han rita loggor som ser likadana ut uppochned. Han blev riktigt duktig på det. Sen övergick de till att han fortsatte skissa på våra vigselringar. Jag skulle lägga upp bilder på några exempel men jag fick det inte att fungera.

Nu ska jag lägga mig bredvid Daniel i soffan och mysa lite.


Kommentarer
Postat av: Elise

Äntligen får man hänga med i ditt liv också. :D Glöm inte att lägga in många bilder, det är jättekul både att läsa och kika på bilder! :) Ser fram emot att se vigselringsskissarna. :)

2006-11-05 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback