Inspiration för en fest utomhus

Jag som egentligen aldrig trodde att jag skulle gifta mig.

Jag som trodde att "om" jag gifter mig så kommer det nog ske på hösten då luften är klar och alla löv är röda och gula.

Jag ska gifta mig i juni.

Förhoppningsvis så ska vi kunna vara utomhus. Det känns viktigt. Fast går det inte pga av regn eller storm så kommer det bli fantastiskt i alla fall.

Lite inspiration för utmomhusfesten kommer här:

dukning utomhusstrandlyktorlyktor i tr?fj?rilarvattenvas

Bilder från:
Potterybarn
Escape the home
Better homes and garn
Gramham and Green
Lani Elisabeth


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättefina bilder, helt underbara!

Postat av: Ewa

Hej nu har jag flyttat!

2007-04-24 @ 20:35:51
URL: http://kafferepet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback