Mer drömmar i rosa

Åh, jag kan inte komma ifrån att rosa är så somrigt, fräsch, härligt, fint, romantiskt och inte alls behöver bli puttinuttigt. Jag gillar verkligen rosa!

Är det någon som tror att det kommer finnas rosa detaljer på vårt bröllop?
Vi får väl se...

Här kommer lite mer rosa inspiration för bröllop, fest, middag osv. Härligt, härligt.

rosa bordsdekorationbordsdekorationweddingfavourbrudbukett rosablommorbrudbukettpionbukettduknservett

Den lilla vitrosa brudbuketten i mitten tycker jag verkligen är jättefin. Och blomdekorationen med rosor, orkidé och en fjärli i tycker jag är underbar.

Det är också bra med tips som är så pass enkla som de sista. Tänk att några blommor på ett fat är så fint och att det kan bli så snyggt med en blomma på en servett.

Bilderna kommer ifrån:
www.mateus.se
www.confetti.co.uk
www.systerlycklig.se
www.blomdekor.se
www.bhg.com
www.aboutwedding.com

Kommentarer
Postat av: Zandra

Otroligt snygg blombukett med rosorna, helt i min stil!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback