Påsklov!

Nu har jag ledigt. I några dagar i alla fall. Inget lov direkt men jag blir glad för det lilla :)

Som jag skrivit om tidigare ska vi åka norrut över ledigheten. Det ska bli sååå skönt. Vi åker med två kompisar från Uppsala och vi ska färdas i vår lilla, plutt Golf. Det betyder att vi inte får ta med oss så mycket saker för att vi ska kunna få plats. Det ska nog gå bra. Det är ju inte direkt så att man behöver ha med sig så mycket kläder. Underställ och tjocktröja. Sen är man liksom klädd för att vistas i Kiviniemi. Ingen skönhetstävling där inte! Tandborste och tandkräm ska med men annars blir nog skönhetsprodukterna lämnade hemma.

Jag hoppas vi får lite tur med vädret. Allt jag drömmer om är att få sitta i en snöhög och dricka öl!

Det är också därför vi inte får plats med så mycket kläder eftersom ölen och all god mat måste få plats. Det är det viktigaste.

jag

Singapore 2004: Den här ölen var också god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback