Bröllopsfoton

Vi valde att fotografera oss före vigseln. Vi känner att det var ett mycket bra val. Det blir mindre stressigt på det sättet och gästerna slipper vänta. Personligen skulle det ha känts konstigt att lämna alla gäster, som man verkligen vill träffa och umgås med, efter vigseln för att försvinna en timme till fotograferingen. Jag skulle inte heller, som gäst, tycka att det var så roligt tror jag. Men jag har aldrig varit med om det, så jag ska inte säga för mycket.

Vi fotades av Angelica Andersson, Änglafoto. Vi är jättenöjda med hennes bilder. Dessutom är hon en härlig människa som verkligen fick oss att slappna av inför fotograferingen. Dessutom är hon tjej och rättar till detaljer som ingen annan ser. Hon putsar till smink, rättar till BH och drar i trosor om det behövs. Mycket bra tycker jag.

image492

Hon var jätteduktig på att få mig att slappna av när jag kom jättestressad till fotograferingen då det dragit över tiden hos frissan.

image493

Vi fotades i Botanikska trädgården i Uppsala. Där är det jättefint på sommaren. Tänk, de rosa näckrosorna hade just slagit ut för vår skull!

Vi fotade också bilder tillsammans med brudvän och marsalken. Det var supersvårt att välja favoritbilderna till de album som ingick i priset. Vi kostade på oss ett par extra eftersom vi inte kunde bestämma oss. Snart ska de beställda förstoringarna komma. Det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: mrspitepalt

Å botaniska som är så fin! Vi förlovade oss där och det är ju supermysigt!

2007-08-02 @ 18:55:32
Postat av: Junitjej

Vad vackra ni var!

Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Så fina bilder! Vi väntar med spänning på våra.

2007-08-04 @ 12:30:43
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: Soffy

Åh, så fina ni var! Vad hade du i din bukett? Jag anar rosor...

2007-08-05 @ 22:47:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback